Friday, 12 October 2012

Tonite is for me!

Ffffuhh! *tersembuq*

Dah lama sangat aku tak masuk ruang ni. Dah bersawang, berkulat, berspora, berfungi semua ada la dekat aku punyer blog. Colony melekat- lekat sampai susah nak tanggal. Antiseptic pun tak dapat nak hapus ni. Nak upah orang cucikan pun tak mampu.

Al-maklumlah student gaji 700rm sebulan ape boleh buat? rumah 150rm. Makan minum sebulan 300rm. Kos perjalanan ke kolej sebulan dalam 60rm la pergi balik. Tolak tepi sikit duet nak shopping tinggal berape erk?? tolak tambah darab square root integrate... erm dalam........*mainmainjari*

Oke! itu bukan isu dia sekarang ni. Jom siasat kenapa tetibe saje aku berada di sini malam ni. Tak nak siasat? hah sudahlah! tak bayar pun korang nak tengok ke tak. *hehe,maaf terkasar la pulak*

Actually, macam biasa la kan. Pasal HEPA(hati) la. Apa lagi nak tulis bagi manusia gitar solo macam saya ini nak sampaikan. Tapi tulis pun tetap nak tulis pasal dia. AAaaaarrrgghh! kenape dia? tak dak orang laen ke hape?


bosaaaaannngg weh!


Malam ini sepatut aku jawab soalan BLOOD. Tapi tetibe saje darah aku naik membuak- buak tak jadi nak jawab soalan tersebut. Maka dengan itu,terjadilah tulisan buruk ini.

Alkisah bermula..... Zaman sekarang kan,dunia memang betul- betul di hujung jari, Even nak tidur sekalipun boleh lagi jawab salam memember yang basuh kain dekat sungai mayat nung dekat India sana nung. Handphone sorang- sorang apedehal! Canggih munggih so basuh baju pun boleh jawab salam orang malaysia what?

Hp aku xd la canggih sangat pun, setakat nak tengok orang chatting tu bolehla. Malam ni pulak tertengok orang yang kita PERNAH dan mungkin MASIH lagi sayang sedang bermadu kasih. Oke la,itu memang hak dia kan. Tak boleh nak buat ape dah kite ni bukan siapa- siapa pun. Takat tu jodoh pertemuan kite yang dia aturkan.

Jelous sebenarnye. Nak menangis malu,tapi baru je lepas menangis ni hah. >.< !
Dia cakap kita CETEK? Hello! saya tak pernah faham ape maksud awak selama ini! Cetek ape ntah! Aku jelous kot ko tak nak paham erh??? kata xd hape- hape, tak ada masa! Argh,alasang! Mungkin la aku ni cetek bak kata kekanda *wekkk* tapi adinda disini masih belum buta. Mohon la kekanda tersayang memahami. Hati ini dah penat bermain teka teki dengan kekanda. Jangan la tipu adinda lagi. Saya oke kalau awak berterus terang, tapi tolong jangan tipu saya. Hati saya terlalu rapuh. Sungguh rapuh! *ppraaaap!*

Saya tahu awak tak baca semua ini, jadi memangla saya berani nak tulis dekat sini. Saya nak tengok awak bahagia, tapi tolong jangan la awak biarkan saya menderita.Berterus terang dengan saya. Saya BOLEH TERIMA awak nak cakap ape pun. Hati saya terlalu lembut untuk nak naik marah tak tentu pasal. Nak marah pun mesti ade pasal jugak baru boleh nak marah- marah. Kan? *mohonsetuju*


Semoga Tuhan bukakkan pintu hati awak untuk berterus terang dengan saya. Tak ada la saya duk menunggu awak lagi. Awak pun tak nak saya tunggu awak kan? Kalau awak tak ceritakan hal sebenar, memang saya akan tetap menunggu sampai saya letih. Setakat ini belum letih lagi. Setakat empat bulan je pun. heh? Jangan nak bongkak sangat!!!


Mohon ye, jangan bermain sandiwara lagi dengan saya. Drama awak dengan status awak macam tu buat hati saya terluka. Saya nak delete awak, tapi saya nak tahu pasal awak. Kalau la awak boleh hargai saya macam mana saya hargai awak... Setel!




No comments:

Post a Comment