Tuesday 19 July 2011

"Dua [2]"

jantung berdegup pantas..
 entah apa yang difikirkan,memang aku tahu.. cuma tidak mampu untuk disampaikan..
kesakitan masih terasa tatkala keinginan terpaksa dipaksai..
merana kerana hatI sedAng melawan keegoan yang terpahat kaku,tapi masih boleh di lunturkan sekiranya ada semangat yang menghentak..
malam ini terasa ingin menangis lagi, tapi tangisan sia- sia hanya memenatkan..
aku tak pernah lupa akan tarikh itu.. tak mungkin pernah lupa,kerana satu- satunya insan yang telah aku bagi tanda kenangan adalah kamu..
YA! hanya KAMU..
malam ini hati aku memberontak,ingin saja bertanya khabar dirimu.. akan hari bahagia mu disisi orang tersayang,tercinta.. tanpa ku sisimu, atau tanpaku di hatimu..
ingin sahaja aku menghantar pesanan supaya kamu tahu aku tak pernah lupa akan tarikh keramat dalam hidupmu.. tapi apakan dayaku,aku hanya mampu pertahankan ego aku.. aku lemah tanpa mu,aku longlai tanpa khabarmu..
hanya satu aku harapkan,moga berbahagia di hari ini[19/7]..
aku akan selalu doakan kejayaan mu,aku mahu kamu turut berjaya suatu hati kelak..
doa yang terbaik semampu aku untuk kamu..
"jangan nakal- nakal..."
SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG...

No comments:

Post a Comment

frontpage hit counter