Wednesday 20 April 2011

0ld sch0ol???

Oyeah!
 mmg old school sgt2 je ase tp xdla old school sgt..
cam ny la citewnyer,smlm mmg jem2 giler2! mcm2 hal jadi kat aku dlam satu waktu.. pening!
ng exam dah dekat,masalah kewangan,hand phone jammed,sim block!!! ishk,menci tol..!!
[sabar2 nk exm sok!]

ok2,c0ol2!
kalo ikot kan beribu2 sim ad ng aku[cheh beribu konon!]
handphone pom lebeyh kurang la,hmmm................
first thing first duet hilang! ontah toyol mane amik x tow lak.. mentang2 la dah dekat nk exam,toyol2 pom byk la terkuar nyer.. tp xpela,dah nk hilang.. nk salhkan sape???
merana la jwabnyer..

keduanya,datng2 je kolej twos orang penting kolej datang attack aku!
haish,femes gak aku erk?hahahhaa!
datang sampai ke depan muka aku hah!
"awk name majidah kan?"
yerp!nape erk?
KENA BAYAR HUTANG!
cheh,kuwang ajr punyer olang.. bab2 hutang cepat je kenal muka aku! bkn nyer byk sgt kot,tp nk gak duet aku hah..
kalo x dapat bankrup kolej tu.. haish! mcm2!
xpe la,nk sagt kan? amik la hah..
settle! xd hutang dah!

ketiga!
sim block!!!
dem dem dem!
CELCOM DEM!
sampi bile2 dah xnk baek2 ag ng celcom! ad ke simcard aku yg num comey2 tu diconvert nyer ke celcom???
postpaid lak tuh?
ape,ngat aku ank raje ke nk byar2 bil2 ny.. broadband pom dah mengeluh panjang nk setllekan.. ape daa!
pergi ke maxis center..
"erh,num adik ni dah tukar ke celcom ny"
ye ke bang?????
abg encem x sanggup lak nk tengking2!hahahahaah![gatai]

hmm..tp actully sedih giler2..
dah berhary2 num tu xleh nk guna,sbb tu la nk pg gak maxis center..
dh la ade satu tu je num.. kena lak tukar ke post paid..
menangis diriku mengenang naseb[betoi2 nagis dpan kaunter maxis]
tp ape nk buat,mxis dah jadi celcom..
nk x nak,tetap nk jugak num tu..
sbb num tu murah,youth club.. then dah lame pkai..  
bad story nyer citer lak,hmmm!
num tu dah xleh nk daftar ats youth club sbb dah tmat tempoh..
sedeyh tow!
plan biasa dah la mhal..
mxs ke mxs dah 7 sen,ke rangkaian len lak 35 sen sekping.. blom masuk yg call ag..
dunia2,aku STUDENT ag la!!! bukan dah keje!!!
nk youth club balik!!!
mahal tow x!!!!!
 hp xleh guna,num pom same! ad hp len, num len pom xleh guna gak! sbb ego aku tinggi sangt!
[ad kena megena ke?ada!]
xpela,mahal pom mhal la sal num tu still kekal..
then berjalan la dlam sendu tandu ke kolej tuk sambung study..

keempat!
perkara yg dah ku duga! xnk jumpe dye! xnk jumpe dye! xnk jumpe dye!
tp,kolej tu kecik sgt.. hmmm
xleh! aku x dpt terima kenyataan! haty tgah panas tuk satu hary tuh ng macm2 hal berlaku..
 terus cabut balik! kemas buku2 ape semua,then blah!
 selamat tinggal sayng..
aku blum bersedia!
maaf sgt2,sbb muka cam hape hary tuh.
. xd niat pom nk masam2 muka tp memandangkan keadaan yg mmg dari azali sagt memenatkan muka pom jdi cam acetic acid..
guess what.. menangis ag? x dla.. 
biarla,xd ape2la..

then mlm ny,tuk enrty OLD SCHOOL ny la citewnyer..
d sebbkn hphone xleh guna,kewangan xdak menentu.. 
aku telah keluar umah sowang2 kemudian mencapai PUBLIC PHONE tuk menelefon family tercinta!
heee,happy sgt sbb dpt dgr suara2 dyorang..
ilang kerisauan di haty.. 
dapt ckap sekejap pom jadi la dari xd lsum..
at least,berbekalkan RM1.10 tu dapt gak aku melepskan rindu aku kat org kampung..
empat minute tu,lame tuh.. ne nak dapt empat minute yg cukup berharga cam tuh??? ne nak dapt?hah!

pape pom,aku dh boleh study ng tenang setelah mendapat restu dan sedikit semangat dari org tersayang!
love u always!!
thanx mum!
~public phone mengeratkan silaturahim~

say0nara!




No comments:

Post a Comment

frontpage hit counter